If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Доколкото помня бронята се държи на 6 болта и оттам както е описал Боби_33. Имаше някъде и конкретна тема за свалянето на фаровете порови в търсачката.
Както ти казаха колегите първо се сваля решетката, но при мен не е нужно да се сваля бронята (аз съм с оребрената решетка де). Фаровете се държат на 3 болта, 1 отгоре и 2 отдолу. Долните болтове се виждат и се свалят с глухо ключе 10-ка. За съжаление нямам снимки, но процедурата е елементарна. Като ми се чупеха водачите за положение на фаровете съм я правил по няколко пъти на вечер
Както ти казаха колегите първо се сваля решетката, но при мен не е нужно да се сваля бронята (аз съм с оребрената решетка де). Фаровете се държат на 3 болта, 1 отгоре и 2 отдолу. Долните болтове се виждат и се свалят с глухо ключе 10-ка. За съжаление нямам снимки, но процедурата е елементарна. Като ми се чупеха водачите за положение на фаровете съм я правил по няколко пъти на вечер
А водачите за регулиране оправи ли си ги? Аз си сложих ксенони и понеже съм майсторче като ги регулирах май счупих нещо. Единия ми фар сега свети в земята. Дай съвет ако си успял да направиш нещо щото не ми се купува нов фар.
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Лекарство за водачите нема Разкомплектоване (разлепяне) на фара, лепене с поксипол... такива ми ти работи. Но при мен се счупи даже лепен водач, не знам от к'ва пластмаса е, калпава работа. Някой беше писал, че е правил на стругар метални водачи, други ги лекуват с рапидки ...
Лекарство за водачите нема Разкомплектоване (разлепяне) на фара, лепене с поксипол... такива ми ти работи. Но при мен се счупи даже лепен водач, не знам от к'ва пластмаса е, калпава работа. Някой беше писал, че е правил на стругар метални водачи, други ги лекуват с рапидки ...
На мен нещо не ми се занимава. Няма ли някой който ги прави тея процедури?
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Уоу, мерси много колеги ама аз съм малко схванат в ръцете и 100% ще направя някоя глупост. За това предпочитам да си платя щом се налага но да ми го оправят, отколкото да счупя фара.
В краен случай ще се хвана Уикенда ако не съм намерил човек
Peugeot 607 2.7 HDI 204 hp
EX: Alfa Romeo 156 1.8 TS 144 hp ГИ
EX: Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Както ти казаха колегите първо се сваля решетката, но при мен не е нужно да се сваля бронята (аз съм с оребрената решетка де). Фаровете се държат на 3 болта, 1 отгоре и 2 отдолу. Долните болтове се виждат и се свалят с глухо ключе 10-ка. За съжаление нямам снимки, но процедурата е елементарна. Като ми се чупеха водачите за положение на фаровете съм я правил по няколко пъти на вечер
А водачите за регулиране оправи ли си ги? Аз си сложих ксенони и понеже съм майсторче като ги регулирах май счупих нещо. Единия ми фар сега свети в земята. Дай съвет ако си успял да направиш нещо щото не ми се купува нов фар.
оооооo зна4и има и други маистори кат мен хи хи аз си я купих с пукнат фар и за да мина през КАТ требваше да го сменя купих един от италианеца и незнам дали беха с4упени вода4ите или аз ги с4упих но накрая хванах паркирах я срещу сталбището ми регулирах ги да са еднакви махнах фар пахнах едно зелязо да се застопори и го оплатних яко с силикон които издаржа на висока температура е ве4е не се регулира ама свети страхххотно само гледаи да не ти засьхне нагоре
conductor de una Alfa 145 1.9 td наи сигурното място за една кола е на паркинга , но не за това са направени магистралите
Comment